Olimpijska Promenada
02.08.2021
Na 24 digitalnih zaslonih, ki smo jih za to priložnost v sodelovanju z OKS odeli v slovenske športne barve, belo, modro in zeleno, bomo od 20. julija do 8. avgusta objavljali urnike tekmovanj slovenskih športnikov, njihove rezultate in aktualne vsebine z družabnih omrežij olimpijske reprezentance Slovenije ter to povezali z oglasi olimpijskih sponzorjev (Telekom Slovenije, Petrol, Allianz in Omega).
Vsak dan bodo obiskovalci Ljubljane tako lahko kar med sprehodom spremljali olimpijske igre v Tokiu, si ogledali fotografije iz olimpijskih iger, ki jih bo v živo na digitalnih zaslonih objavljala ekipa Olimpijskega komiteja Slovenije iz Tokia. "Letošnje igre so res drugačne, ker na tekmah ne bo gledalcev, zato smo takoj podprli projekt Europlakata, za katerega verjamem, da bo pripomogel pri dviganju navijaškega vzdušja v Sloveniji", je ob otvoritvi povedal predsednik krovne slovenske športne organizacije Bogdan Gabrovec.
Ob tej priložnosti je Urban Korenjak, direktor trženja pri Europlakatu, povedal:
"Pri Europlakatu smo ponosni podporniki OKS in zvesti navijači vseh naših športnikov. S svojimi uspehi so nam prinesli že toliko veselja, da si v tem času omejitev zaslužijo še toliko več naše pozornosti in podpore. Radi bi jih glasno spodbujali z navijaških tribun. Ker to ne gre, želimo olimpijski duh preko naših zaslonov prenesti v središče Ljubljane. Naj se v Tokiu uresničijo olimpijske sanje naših fantov in deklet!"